  • 1. Data: 2002-02-12 18:35:24
    Temat: RZS Bilans i Rewizor pod Windows
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Dzień Dobry Szanownym Grupowiczom!
    Mam mały problem. Otóż nie wiem jak dodać konta do Rachunku Zysków i
    Strat i Bilnasu w Programie Rewizor pod Windows? Za wszelkie odpowiedzi
    dziękuję.

    --
    El_Chueco
    White Rocket vel. Fiat Uno 60 S'94

  • 2. Data: 2002-02-16 18:42:23
    Temat: Re: RZS Bilans i Rewizor pod Windows
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "El_Chueco" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > El_Chueco
    > White Rocket vel. Fiat Uno 60 S'94
    > White Rocket II vel. Toyota Yaris Terra'01

    W planie kont wchodzisz w numer konta , następnie popraw , zaznaczasz opcje
    przenoszenie sald i wskazujesz gdzie ma być przeniesione

    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl