  • 1. Data: 2002-02-12 19:11:04
    Temat: Ulga remontowa
    Od: "Marcin Majewski" <m...@k...chip.pl>

    Witam!

    Czy ktos z Panstwa wie, gdzie mozna znalezc szczegolowy wykaz odliczen w
    uldze remontowej ?
    Np. Nie wiem czy moge odliczyc szafke pod umywalke ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-18 14:10:48
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    http://www.pit.pl/index13.php3?main=23

  • 3. Data: 2002-02-19 19:27:55
    Od: "Witold Biliński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Majewski" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.pit.pl/index13.php3?main=23
    >
    > Sprawe reguluje rozporzadzenie Ministra Gospodarki przestrzennej i
    Budownictwa z 21 grudnia 1996r. w sprawie okreslenia rodzajow wydatkow na
    remont i modernizacje budynku mieszkalnego i lokalu mieszalnego, o ktore
    pomniejsza sie podatek dochodowy (Dz. U. Nr 156, poz. 788)
    W wykazie wymieniono, ze odliczeniu podlegaja wydatki na remont,
    modernizację lub wykonanie nowych elementow w lokalu mieszkalnym w tym "
    obudowy wanien, zlewozmywakow, grzejnikow"
    Zatem szafka pod zlewozmywak podlega odliczeniu, takze szafka pod umywalkę,
    ktora nie moze byc inaczej zmontowana podlega odliczeniu jezeli stosowac w/w
    przepis rozszerzajaco.Nie wynika to jednak wprost z przepisu.

    Pozdrawiam
    WitekSAS