  • 1. Data: 2002-03-16 13:40:24
    Temat: Raz jeszcze - zakup softu przez internet
    Od: "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl>

    Mam następujący problem...

    Firma zakupila przez internet 2 rzeczy:
    - program....Za jedyne 300 USD ;)
    - abonament na czasopismo internetowe..kolejne 150 USD..

    Dostalem mailem fakture, platnosc nastapila prywatna karta VISA
    wlasciciela...

    Problem polega na tym, ze nie wiem od ktorej strony zabrac sie za ta
    sprawe...

    VAT? oplata skarbowa? co jest kosztem? Jakie procedury musze wykonac? Gdzies
    cos zgloscic (clo?) Zaznaczam ze "fizycznie" nic przez granice szanownej RP
    nie przeszlo... przeszukalem archiwum grupy...znalazlem tylko domniemania
    rozwiazan...a zalezaloby mi na konkretach...wiec jesli ktos zetknal sie z
    problemem to bardzo prosze o pomoc...
    Mateusz M.