  • 1. Data: 2002-03-16 13:57:45
    Temat: Re: żaluzje a ulga remontowa
    Od: "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl>

    Parę dni temu czytałem coś na grupie na ten temat...
    Znalazlem cos takiego:

    Wyrok NSA 25.02.1998 sygn. akt I SA/Gd 699/96

    W skrócie:
    Żaluzje do trwałego zamontowania w oknach (chroniące przed nadmiernym
    nasłonecznieniem, kurzem i hałasem) - poprawie ulega funkcjonalność lokalu -
    mozna to zaliczyć do modernizacji lokalu

    Mateusz M.

  • 2. Data: 2002-03-16 18:15:29
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > nasłonecznieniem, kurzem i hałasem) - poprawie ulega funkcjonalność
    lokalu -
    > mozna to zaliczyć do modernizacji lokalu

    wyrok pewnie dotyczy sporu czy żaluzje są remontem czy już modernizacją
    lokalu ale to ma się raczej nijak do ulgi remontowej

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-03-21 00:49:55
    Od: "Patti" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > wyrok pewnie dotyczy sporu czy żaluzje są remontem czy już modernizacją
    > lokalu ale to ma się raczej nijak do ulgi remontowej

    jezeli z tytułu modernizacji lokalu /mieszkalnego/ to jak najbardziej
    dotyczy ulgi na remont i modernizacje = 2,5 % bazowej dużej ulgi

    pozdrawiam-
    Patti
    << Noc ofiarowuje formę,
    świt przywraca materię.>>