    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 1. brak pitu od firmy za 2004r
    Date: Tue, 4 Jan 2005 08:34:05 +0100

    > Predzej go US scignie i nalozy kary niz ruszy i cokolwiek zrobi a ja musze
    > sie martwic o siebie bo mam dosc juz wykorzystywania. Szukam obecnie pracy
    > jego firma tez sie sypie Jego zadluzenia firmy sa coraz wieksze wiec co mi
    > innego zostaje? Tu nie ma wyjscia.

    Wg mnie .. jednak powinnaś w jakiś sposób dać mu do zrozumienia, że
    wypełnienie pita, to jego zakichany obowiązek ....
    Sam miałem w życiu do czynienia z twardogłowymi i bezjajowcami .. w końcu
    jakieś dojście znalazłem ... Ty w tej chwili nie widzisz dojścia z
    informacją do swojego szefa ....
    Nie jestem z Tobą, nie znam sytuacji, więc trudno mi więcej powiedzieć ... w
    końcu to na podstawie własnych przychodów oraz deklaracji RMUA ( ciekawe czy
    masz), możesz ocenić swoje zobowiązania podatkowe względem fiskusa i
    wypełnić prawidłowo własne zeznanie

    > Zostalam sama i nie wiem gdzie mam sie
    > zwrocic.

    PIP