  • Data: 2007-10-26 11:09:17
    Temat: Re: 1 % odpisu na OPP poradźcie
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jano" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ffrvhg$kk1$1@news.onet.pl...
    witek pisze:
    > Hmmm - to przykre.
    > Od wielu lat wplacam 1% na schronisko dla pieskow i zawsze dostaje od nich
    > sliczna kartke z podziekowaniami.
    > Teraz juz mi nie posla (bo niby jak).
    > A przeciez sam sie nie bede upominal.
    > Znowu nasi "wladcy" zrobili nam dobrze.

    Widzisz, ty nie dostaniesz kartki z podziękowaniem i to jest takie straszne?
    Ja dostawałam kartkę z podziękowaniem i moja opinia na temat tej kartki
    była taka, że to 2 zł za znaczek pocztowy powinni zamiast zna wspieranie
    monopolu poczty polskiej przeznaczyć na swoją działalność statutową.
    Przecież w tym 1 procencie chodzi o przekazanie kasy na jakąś działalność
    charytatywną, a nie o satysfakcję darczyńcy z otrzymania podziękowania.
    BTW dzięki temu wielu ludzi, którzy do tej pory nie przekazywali tego 1%, bo
    to trzeba wykonać oddzielny przelew i _za_niego_zapłacić_ teraz przekaże ten
    1%, bo nie musi zrobić prawie nic - tylko wypełnić dodatkowo 3 rubryki.
    Tym sposobem naprawdę wielu ludzi poprosi o przekazani kilku złotych. Razem
    ma szansę zebrać się bardzo poważna suma.

    Jedyna wada tego formularza to brak możliwości podziału kwoty pomiędzy kilka
    różnych organizacji.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/