  • 11. Data: 2009-07-29 06:13:28
    Temat: Re: 15 latek i sprzedaż jabłek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jureq wrote:

    > Nie przesadzajmy. Podatek od darowizn płaci obdarowany a nie darczyńca. A
    > VAT skąd ci się wziął do już nie potrafię się w żaden sposób domyślić....

    A zapytaj tego piekarza co go zapłacił.

    Gdyby to sprzedał, a nie darował to miałby dochód, a tak samowolnie tego
    dochodu się pozbawił, co niestety nie zwalnia go z zapłacenia podatku od
    tego co nie zarobił..
    A VAT? VAT jak każdy inny przedsiębiorca.

  • 12. Data: 2009-07-29 06:32:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > tego co nie zarobił..
    > A VAT? VAT jak każdy inny przedsiębiorca.

    Masz na myśli legnicki przypadek?

    To bardzo medialna sprawa - na szczęście nieprawdziwa.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-07-29 06:39:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Masz na myśli legnicki przypadek?
    >
    > To bardzo medialna sprawa - na szczęście nieprawdziwa.

    A nie wiem czy legnicki czy nie, w każdym razie podatek i tak się należy.
    Chcesz się przekonać?
    Odstąp mi za friko jeden pokój w twoim mieszkaniu i idź z tym do US.
    Moją część podatku oczywiście też pokrywasz ty w ramach przegranego zakładu.

  • 14. Data: 2009-07-29 06:41:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > A nie wiem czy legnicki czy nie, w każdym razie podatek i tak się należy.
    > Chcesz się przekonać?
    > Odstąp mi za friko jeden pokój w twoim mieszkaniu i idź z tym do US.

    I od tego _VAT_ będzie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-07-29 06:42:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Odstąp mi za friko jeden pokój w twoim mieszkaniu i idź z tym do US.
    > Moją część podatku oczywiście też pokrywasz ty w ramach przegranego

    Ależ to ja wiem. :)

    Odniosłem się do Twojej wypowiedzi o jakimś piekarzu który zbankrutował
    bo był filantropem i rozdawał ubogim pieczywo. Niestety, po bliższym
    przyjrzeniu się sprawie zauważysz, że był małym kombinatorem i tyle. :(
    A jego przykład pokazuje jak potężne są media. :)

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-07-29 06:44:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2009-07-29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I od tego _VAT_ będzie?

    Jak będziesz prowadził działalność gospodarczą w postaci sadu to jak
    najbardziej.

  • 17. Data: 2009-07-29 06:46:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

> [...]
    > przyjrzeniu się sprawie zauważysz, że był małym kombinatorem i tyle. :(
    > A jego przykład pokazuje jak potężne są media. :)

    A to wiem, że był kombinatorem, co nie zmienia faktu,m że jakiś tam
    ułamek procenta tego co było w mediach było rzeczywistą darowizną i od
    tego podatek tez mu naliczyli.

    To samo dotyczy darmowych porad prawnych, od których trzeba odprowadzić
    podatek.

  • 18. Data: 2009-07-29 09:01:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2009 o 08:39:53 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Odstąp mi za friko jeden pokój w twoim mieszkaniu i idź z tym do US.
    > Moją część podatku oczywiście też pokrywasz ty w ramach przegranego zakładu.

    No to chęcią posłucham co to nowego ostatnio uchalono
    że odstępujący ma coś płacić?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 19. Data: 2009-07-29 13:38:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > No to chęcią posłucham co to nowego ostatnio uchalono
    > że odstępujący ma coś płacić?

    O to widzę, że przespałeś całą epokę.

    Powinieneś zapytać raczej co nowego uchwalono ostatnio, że odstępujący
    nie musi płacić.

    Masz

    http://www.pit.pl/uzyczenie_wynajem_podatki_w_prakty
    ce_1239.php

  • 20. Data: 2009-07-29 13:46:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2009 o 15:38:13 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > O to widzę, że przespałeś całą epokę.
    >
    > Powinieneś zapytać raczej co nowego uchwalono ostatnio, że odstępujący
> [...]

    Po prostu odpowiedz na pytanie - który podatek, na podstawie którego przepisu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek