  • 1. Data: 2009-07-27 13:57:39
    Temat: radioodtwarzacz, KUP i audiobooki
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    witam,

    jak szanowni zapatrują się na ujęcie w KUP (oraz rejestrze VAT)
    radioodtwarzacza samochodowego, jesli firma zajmuje się produkcją i
    wydawaniem audiobooków? ma to ręce i nogi, czy nie bardzo?
    samochód firmowy jak najbardziej.

    --
    bartek

  • 2. Data: 2009-08-08 08:25:03
    Temat: Re: radioodtwarzacz, KUP i audiobooki
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik bokomaru napisał:
> [...]
    > radioodtwarzacza samochodowego, jesli firma zajmuje się produkcją i
    > wydawaniem audiobooków? ma to ręce i nogi, czy nie bardzo?

    ja sądzę że nie ma problemu, ale jednocześnie nie należy zapominac o
    abonamencie radiowym do tego radia i czy wtedy staje się to KUP opłacalne