  • Data: 2002-12-24 10:42:55
    Temat: Re[2]: faktura przed sprzedaza
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    k> OK. Przepraszam za brak szczegolow tyle co trafilem na ta grupe i troche
    k> brakuje mi obeznania. Firma jest prowadzona na KPiR + rejestry
    k> sprzedazy/zakupow (nie kasowo). Wymyslilem to tak, ze posle klientowi
    k> proforme, klient zaplaci, wystawie fakturke i wszystko powinno byc ok?
    k> Koientowi zalezy by zaplacic w grudniu,

    wKF: by zaplacic czy by wrzucic w koszty?

    k> mnie by sprzedac towar... no a
    k> jak to na koncu roq bywa - nie ma go w hurtowni.

    k> Ale wiem, ze bedzie
    k> (mam go juz zamowiony). Qrcze, zalamie sie jak sie okaze, ze z tego
    k> powodu moge nie dokonac transakcji.
    k> Kocki

    A czy wykluczone jest zawarcie z dostawca umowy kupna-sprzedazy (na
    razie bez faktury zakupu)?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl