    From: k...@p...com (KaMeL)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[2]: opóźnieniezłożenia VAT-7 POMOCY 0 jeszcze raz
    Date: 15 Jan 2002 18:25:35 +0100

    Witaj Mirage,
    W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2002 (17:43:46) można przeczytać:
    M> Specyficzna odmiana logiki Kalego.
    M> Ja bym dalej poszedł: jak przepada podatek naliczony ( bo deklaracja po
    M> terminie) to może i przepada podatek należny (bo ta sama deklaracja po
    M> terminie).
    M> Co na takie dictum Urz?d Skarbowy.
    M> Wydrukuj to Pan i prze?lij do swojego Urędu Skarbowego,oraz powiadom Izbę
    M> Skarbow? że Urz?d Skarbowy zaniechuje poboru podatku należnego (bo
    M> deklaracja po terminie).
    M> W Pana przypadku nast?piło niedotrzymanie terminu ustawowego co jest
    M> wykroczeniem, ale to już inna sprawa i nie maj?ca nic wspólnego z
> [...]

    Prawo podatkowe jak się zorientowałem niewiele ma wspólnego z logiką.
    to nie takie proste, jak wskazuje dotychczasowe orzecznictwo (były
    różne wyroki w tej sprawie) i praktyki urzędów. Chodzi mi o to czy ktoś ma jakieś
    wskazówki jak postąpić, bo słyszałem że ostatnio coś się zmienia w tej
    sprawie (są dyskusje). Urząd chce wydać taką decyzję, tzn jest
    protokół w którym napisali, że podatnik traci możliwość odliczenia
    tego VATu...

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl