  • Data: 2002-11-14 02:05:23
    Temat: Re[2]: rozpoczęcie działalności - Tłumaczenia
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 14 listopada 2002 o godzinie (01:42:58) napisano:
    GSld> On Wed, 13 Nov 2002, Ola wrote:

> [...]

    GSld> Żeby była jasność i nikt nie miał poczucia winy: nie próbuj
    GSld> płatności gospodarczych tak "puścić" !

    Ale przyjac mozna? Bo przeciez to moze byc wynagrodzenie, zwrot
    nadplaty, itp.

    GSld> Telefon firmowy czy coś
    GSld> (tj. zapłata przelewem z ROR za "firmowy") to jest naruszenie prawa.

    Gotfrydzie, a pamietasz Ty podstawe prawna do tego?
    A nieco filozofujac: co z wplatami czesciowo firmowymi - np. za telefon
    rozliczany czesciowo przez firme, a czesciowo prywatnie. Fakturka jest
    jedna, wiec mozna ja puscic jako wlasna i ewentualnie rozliczyc sie z
    firma :)

    GSld> ZUS to inna sprawa :), IMHO oczywiście :)

    I ja sie ku takiemu sadowi sklaniam.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl