    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 2 telefony kom. na abonament a 1 osobowa DG
    Date: Wed, 03 Oct 2007 10:32:02 +0200

    s...@a...pl wrote:

    > "Będą" to nie znaczy "muszą". Po "chłopskiemu" musi załozyć, że jego
    > przychody się zwiekszą. To główny cel kosztu.

    Cytując GFN - "sprzeciw".

    Załóżmy że mam firmę która zajmuje się wbijaniem gwoździ na zlecenie. Mam
    supernowoczesny młotek którym wbijam 100 gwoździ na minutę. Kupuję sobie
    jednak zwykły młotek, bo:
    - ten supernowoczesny mi się źle trzyma w ręce
    lub
    - jestem tradycjonalistą,
    - firma produkująca supernowoczesny młotek wspiera cośtam a ja
    ideologicznie jestem temu przeciwny
    - bo tak.

    Wydajność mi spada, nijak nie mogę założuyć że przychody mi się zwiększą, a
    jednak nowy młotek mogę zaliczyć do KUP.

    p. m.