  • Data: 2003-10-21 19:39:20
    Temat: Re[2]: unia Europejska
    Od: k...@o...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 20 października 2003 o godzinie (22:38:54) napisano:

    AW> Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@o...pl> napisał w
    AW> wiadomości news:142583939.20031020112548@online.pl...

    AW> oddzial

    AW> ZTCW kursy (darmowe) są organizowane dla bezrobotnych.
    AW> Po uzyskaniu co najmniej dobrej oceny na egzaminie końcowym
    AW> jest szansa na zatrudnienie przy wypełnianiu wniosków o dotację.
    AW> Za wypełnienie jednego wniosku można dostać do 2500 zł.

    Widze, ze tez wróżysz :)
    Bo skad wiesz, ze chodzi o kursy dla bezrobotnych (co by wypelniali
    wnioski), a nie o kursy dla przedsiebiorcow (co by je wypelniali
    sami), ktore tez sa darmowe?

    AW> A więc czy strata czasu......

    W przypadku, o ktorym ja pisalem, jak najbardziej jest to strata
    czasu. Jezeli chodzi o kursy dla bezrobotnych, to nie wiem, bo nigdy
    takiego nie widzialem.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@o...pl