  • Data: 2009-01-06 21:09:20
    Temat: Re: 2009 rok
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Z tym, że VAT ma inne terminy - VAT możesz zadeklarować na minimum
    > rok, czyli jak np. 9 miesięcy temu zadeklarowałeś że będziesz opłacać
    > składki miesięcznie to na kwartalne jeszcze przejść nie możesz.
    >
    > A i trzeba uważać, żeby _nie_ zaznaczać metody kasowej rozliczania VAT.
    > Kontrahenci czasem nie lubią tych z fakturami VAT MP. :)

    Dzięki wielkie za pomoc, trochę się to teraz pozmieniało, będę musiał sporo
    doczytać.
    Jeśli można prosić o jakieś linki to będę wdzięczny.
    Skoro nie trzeba składać PITów, to po co informować US o rozliczaniu
    kwartalnym? Chodzi o zaliczki? Czyli teraz mogę wpłacać raz na trzy
    miesiące?

    pozdrawiam
    Mariusz