eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki30 zl brutto na umowe zlecenia - ile to wyjdzie netto ? › Re: 30 zl brutto na umowe zlecenia - ile to wyjdzie netto ?
  • Data: 2014-03-05 10:36:29
    Temat: Re: 30 zl brutto na umowe zlecenia - ile to wyjdzie netto ?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ryczałtu nie będzie (wymiar miesięczny w granicach 25-100 godzin), ale ważne
    jak zoptymalizować wysokość wypłaty netto.
    Zbyt często spotykam się z reakcją "Panie, ja za 15 złociszy za godzinę
    robić nie będę" (przy pełnym oskładkowaniu i opodatkowaniu 30 zł /godz.
    brutto to mniej więcej 15 zł/godz. netto wychodzi).
    Warszawa to specyficzne miejsce, na każde stanowisko elektryka mam 10
    kandydujących politologów i 15 paniętek po europeistyce ;-)
    Więc reakcje elektryków są częściowo uzasadnione :-)

    -----