  • Data: 2006-04-19 17:24:08
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: "Vancerz" <V...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaką odprawę? Jaką emeryturę? Na ZUS mam liczyć? Ja sobie sam swoje ciężko
    > zarobione pieniądze "na starość" odkładam i wystarczająco mi "dołożył" ten
    > łobuz Belka.

    Witaj Andrzeju. To ja bym chciał Cię zapytać (bo też zamierzam odkładać
    sobie na emeryturkę indywidualnie) jak najlepiej w takiej sytuacji odkładać
    pieniążki? ...lokata w banku?
    Jeśli nie tu, to proszę ewentualnie o jakiś kontakt na maila.

    > Sam sobie podnieś ceny i znajdź lepszych klientów. Działalność twórcza to
    > nie sprzedaż pieczywa, do licha ciężkego!
    >
    > Może dla ciebie ludzie pracujący w czymś bardziej twórczym to bardzo
    > podejrzana, reakcyjna inteligencja, ale mam dla ciebie wiadomość: Stalin
    > od lat nie żyje... Tylko że ty i inni pisowcy chcą go chyba wskrzesić...

    Bueheheh... Wiem, że nie powinienem, ale ubawiłem się przednio - dobry tekst
    :) ...ale to fakt, że większość ludzi myśli o pracy twórczej w kategoriach
    rzemieślniczych niestety. Ja już przywykłem i nawet nie staram się z tym
    walczyć.