  • 1. Data: 2006-04-18 13:57:27
    Temat: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: "Vancerz" <V...@t...net>

    Minister finansow rzadu Prawego i Sprawiedliwego Zyta Gilowska
    zapowiedziala, ze zamierza odebrac tworcom 50% kosztow uzyskania przychodu.
    Podpisz sie pod protestem na stronie
    http://www.bialo-czerwona.pl/index.php?a=plk

  • 2. Data: 2006-04-18 14:17:48
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Vancerz wrote:

    > Minister finansow rzadu Prawego i Sprawiedliwego Zyta Gilowska
    > zapowiedziala, ze zamierza odebrac tworcom 50% kosztow uzyskania przychodu.
    > Podpisz sie pod protestem na stronie

    A ja sie tam troche ciesze, bo mnie na dziendobry zabieraja 22% vatu i
    potem jeszcze 19% dochodowego - w sumie ponad 40% na dziendobry... i
    jeszcze zus musze zaplacic - a tak - wkoncu bede konkurencyjny ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 3. Data: 2006-04-18 14:33:07
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    _a_m_a______
    > Najlepsze mono- i polifoniczne dzwonki, tapety i wygaszacze oraz

    Myslę podobnie. Gdzie tu sprawiedliwość?

  • 4. Data: 2006-04-18 14:35:16
    Od: "Zdenek" <z...@g...pl>

    "Vancerz" <V...@t...net> wrote in message
    > Minister finansow rzadu Prawego i Sprawiedliwego Zyta Gilowska
    > zapowiedziala, ze zamierza odebrac tworcom 50% kosztow uzyskania
> [...]

    W przygotowaniu jeszcze jedna grabież szczególnie zuchwała:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,59305,32888
    80.html

  • 5. Data: 2006-04-18 14:54:02
    Od: "Ewelina" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Zdenek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W przygotowaniu jeszcze jedna grabież szczególnie zuchwała:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,59305,32888
    80.html

    "Solidarność zwalcza 19-proc. PIT
    Tow. Janusz Śniadek, szef NSZZ Solidarność, przekonał minister Zytę Gilowską
    do ograniczenia prawa do 19-procentowej liniowej stawki PIT. "

    Ktoś podrzuca pani Zytce szczura. Nie uwierzę, że potrzebowała doradztwa
    pana Śniadka. Każdy, kto zna arytmetykę na poziomie podstawówki, wie że
    milioner płacący 19 % płaci więcej od biedaka płacącego 19 %. Budżet państwa
    nie traci nigdy nic.
    Szefowie związków zawodowych muszą wykazać celowość swojego istnienia ?
    Jak każdy żerujący na cudzej kasie "działacz" pragnie reprezentować
    robotników biednych, głodnych i zlych, a nie bogatych i zadowolonych - poza
    tym, ci co na 19 % nie są na umowę o pracę więc nie należą do związku, nimi
    nie może Śniadek manipulować. W osobistym interesie "działaczy" jest
    likwidacja 19 % i pogorszenie warunków pracy i płacy - tylko wtedy mogą oni
    wykazywać że są potrzebni i być "ustami, którymi robotnicy spożywają
    szampana". Poza tym jak robotnicy nie będą chcieli strajkować, nikt nie da
    Śniadkowi w łapę żeby "zażegnał" strajkom
    Na szczęście w cywilizowanym świecie rola związków zawodowych stale maleje,
    ciekawe, kiedy ten trend do nas dotrze. A Gilowskiej chyba coś na głowę
    padło, jeśli tego słucha.

  • 6. Data: 2006-04-18 14:57:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@n...pl wrote:

    > Myslę podobnie. Gdzie tu sprawiedliwość?

    Co na to policja! Czemu nic nie robi!
    Niech mi da pieniądze, niech mnie przyozdobi!
    [...]
    Niech mi zrobi dobrze, albo INNYM ŹLE!

    ;-/

  • 7. Data: 2006-04-18 14:57:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > A ja sie tam troche ciesze, bo mnie na dziendobry zabieraja 22% vatu i
    > potem jeszcze 19% dochodowego - w sumie ponad 40% na dziendobry... i
    > jeszcze zus musze zaplacic - a tak - wkoncu bede konkurencyjny ;)

    Typowa "polaczkowa" zawiść?

    ATSD to za to "wolni strzelcy" nie mogą sobie niczego wliczać "w koszta".

  • 8. Data: 2006-04-18 15:13:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Vancerz wrote:
    > Minister finansow rzadu Prawego i Sprawiedliwego Zyta Gilowska
    > zapowiedziala, ze zamierza odebrac tworcom 50% kosztow uzyskania przychodu.

    No cóż, skądś kasę na becikowe i inne zasiłki dla obiboków trzeba
    zdobyć... Tylko dlaczego ta zaraza nie sięgnie do własnej kieszeni, hm?!?

  • 9. Data: 2006-04-18 16:07:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No cóż, skądś kasę na becikowe i inne zasiłki dla obiboków trzeba
    > zdobyć... Tylko dlaczego ta zaraza nie sięgnie do własnej kieszeni, hm?!?

    Bo jak moze do cudzej... ;) Glupio sie pytasz...

  • 10. Data: 2006-04-18 16:07:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Typowa "polaczkowa" zawiść?

    Dlaczego zawisc? Mowie co mysle - umowy o dzielo to powazna konkurencja
    dla mnie, a konkurencja bierze sie z roznicy miedzy podatkiem 10% a
    40%...

    > ATSD to za to "wolni strzelcy" nie mogą sobie niczego wliczać "w koszta".

    Trudno. Teraz beda mogli zalozyc DG. Im mniejsza roznorodnosc
    "podatnikow" tym wieksze uproszczenia. Jeszcze zeby wszycy musieli byc
    vatowvami to bym mial w koncu problem z podpisywaniem umow z glowy ;)