  • Date: Thu, 20 Apr 2006 01:38:17 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko

    Hikikomori San wrote:

    > Ktos musi za to placic. Ja juz duzo dokladam. Kolej na innych w imie
    > "polski solidarnej" - nasze pensje dla gornikow! ;)

    Ręcie opadają na te twoje brednie...

    > No tak ;) Moglem w sumie isc na bezrobocie, tez mialbym z tego korzysc w
    > postaci wolnego czasu i zycia na kreche ;)

    No tak, bezrobotni to same luksusy mają...
    (w wolnej chwili sprawdź sobie słowo "sarkazm", bo podejrzewam, że
    możesz mieć z tym problem)

    > Dlaczego?

    Sam przyznałeś, że firmy, z którymi współpracujesz, współpracą bez
    faktur VAT nie są najczęściej zainteresowane. CBDO.

    > Czy ja jestem jedyna osoba w tym kraju prowadzaca DG? Tysiace

    Nie. SFW?

    > ludzi zalozylo przede mna i tysiace zalozylo po mnie. Mozesz nazwac to

    I co z tego? Bawimy się w "Simona says..."?

    Jeszcze więcej ludzi ma etaty...

    > kasta, spiskiem, ale tak jak gornikow cos laczy, tak w ogolnych
    > interesach osoby prowadzace DG tez laczy cos na wzor solidarnosci.

    ...polegającej na chęci udupienia wszystkich "innych"?

    > No ale becikowe to dla Was! (bo ja sie nie zalapie ze wzgledu na to,z e
    > zbyt dobrze zarabiam ;)

    *plonk*

    Nie będę więcej czasu tracił na twój bezsensowny bełkot...