    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 80% błędnych deklaracji PIT36 i PIT36L !
    Date: Tue, 05 Aug 2008 10:42:48 +0200

    Mart pisze:
    > http://biznes.onet.pl/5,1500897,prasa.html
    >
    > Ja sprawdzilem na kopii i w sekcji M zeznania PIT36L u mnie pusto :)
    > Korygowalibyscie to? Kwota laczna i tek sie zgadza, wiec na zmiane wysokosci
    > podatku to nie ma wplywu...
    > Jak u Was sprawa wyglada?

    Ponieważ podatnicy zapominają jakie zaliczki płacili w ciągu roku:
    "Już dziś część podatników i niektórzy urzędnicy opowiadają się za
    przywróceniem deklaracji miesięcznych."

    Nie bardzo rozumiem. Przecież każdy może sobie taką deklarację co
    miesiąc robić, jeśli ma sklerozę, albo na koniec roku nie umie zajrzeć
    na konto bankowe i sprawdzić jakie zaliczki płacił w roku.

    Ale nie, ludzi traktuje się jak debili...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz