    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: A jednak pojde siedziec...
    Date: Sun, 24 Aug 2003 00:31:21 +0200

    On Sat, 23 Aug 2003, towarzysz Vader wrote:
    [...]
    >+ > [...zeznaję: nie chce mi się sprawdzać jakie odsetki były... :[!...]
    >+
    >+ A to mam liczyc wedlug stawki aktualnej czy marcowej (a wlasciwie
    >+ kwietniowej bo w kwietniu placilem podatek za marzec).

    "po kolei takie jak obowiązywały". Czyli w kwietniu kwietniowa,
    w maju majowa itd... aż do dziś.
    Są "kalkulatory odsetkowe" na róznych stronach www, niedawno
    była dyskusja które źle liczą :> to w googlu znajdziesz :)
    A poza tym to masz chyba na tyle małą kwotę, że wg Ordynacji
    możesz się załapać żeby *odsetek* nie zapłacić: do 2zł
    konkretnie "się nie ściąga".
    Ja bym już je zapłacił - skoro przypadnie zapłacić
    należność główną to czy 18zł czy np. 18,90 to przeżyjesz,
    ale dla porządku zapodaję co wiem.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)