    From: Krzysiek <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: AKCYZA-przekręt czy niedopatrzenie ???
    Date: Fri, 25 Jan 2002 14:08:56 +0100

    Ale denerwuje mnie właśnie to, że gdyby pani z kiosku sprzedała mi te L&M'y za
    6 zł i US by się dowiedział to puściłby kobiete z torbami ale wielką
    międzynarodową korporacje pewnie tylko upomną i wymyślą sobie do tego
    jakąkolwiek filozofie, np. bo małą szkodliwość, bo firma tworzy miejsca pracy
    ( a pani z kiosku niby nie tworzy ??? prawdopodobnie sama siebie zatrudnia) a
    w sumie to pewnie ktoś wziął coś pod stołem i teraz głupio mu się wykręcić...