  • Data: 2004-01-12 14:04:56
    Temat: Re: Absurd czy ja czegoś nie rozumiem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2004, MDK wrote:
    [...]
    >+ mi się że rozumiem a jednocześnie są głupie, mogę tylko
    >+ powiedzieć że ma "prawie pewność" bo nie mogę uwierzyć że to prawda.

    :)

    >+ > [...]
    >+ > >+ Potwierdza to księgowy
    >+ > >+ Robiliśmy symulacje na programie księgowym
    >+ > >+ i cały czas wychodzi że to jest absurd.
    >+ >
    >+ > CO ZA DANE ŻEŚCIE WPROWADZILI ?
    >+ > Zakup 100 ton towotu do konserwacji maszyn, żeby do końca
    >+ > tysiąclecia starczyło ? ;)
    >+ W ogóle, na całe szczęście ten przypadek jest tylko szkolny ,
    >+ pochodzi z rozważań "co by było gdyby".

    Rozumiem. Ale ów program na którym robiliście symulacje
    chyba rozróżnia "koszty w cely sprzedaży oVATowanej" od
    kosztów poniesionych "w celach ogólnych" ?
    [...]
    >+ Oczywiście praprzyczyną jest idiotyczny przepis.

    Przyznam że nie mam pomysłu jak go sformułować *zdecydowanie*
    lepiej. Inaczej dawno bym warczał zgodnie z tobą ;) !
    [...]
    >+ Po to poruszyłem ten wątek żeby ludzie sprzedający cokolwiek
    >+ wg stawki zwolnionej dokładnie przemyśleli co robią, bo tu
    >+ łatwo można stracić pieniądze.

    A, to nie zawadzi :) (przemyślenie, nie strata !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)