  • Data: 2004-01-17 20:10:44
    Temat: Re: Absurd czy ja czegoś nie rozumiem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Jan 2004, MDK wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > On Fri, 16 Jan 2004, MDK wrote:
    >+ > [...]
    >+ > >+ Ustawodawca napisał "zwolnione" więc wszyscy podświadomie
    >+ > >+ uważają
    >+ >
    >+ > Ja uważam od dawna że używanie określeń "wszyscy", "nigdzie",
    >+ > "zawsze", "nikt" itp. jest potencjalnie niebezpieczne - możesz
    >+ > sprawdzić w googlu ;)
    >+ Upieram się że w tym przypadku nazwa jest sugestywna dla wszystkich.

    Nie jest. Po kilku czytaniach naszych ustaw podatkowych wiesz
    że jeśli coś ci się "sugeruje" to pewnie jest dokładnie na
    odwrót :>

    >+ Znasz temat, i nie powiesz mi że pierwsza myśl, jaka się Tobie ciśnie go
    >+ głowy
    >+ po przeczytaniu określenia "stawka zwolniona" to : "nie ma podatku"

    Oczywiście - nie ciśnie się, dobrze napisałeś ;) !
    Sugestia nie ma nic do rzeczy, a najlepiej obrazują to prawa
    fizyki - dajmy na to Bernouliego... :)
    Ktoś kto WIE nie będzie się sugerował - i pisanie "wszyscy" jest
    błędem. Zdania chwilowo nie zmienię i ten podwątek wyłączam
    z dyskusji do akt ;)
    [...]
    >+ > >+ Ta stawka powinna się nazywać "bez możliwosci odliczeń VAT"
    >+ >
    >+ > Nie wiem czy już się zgadzałem, ale w tym miejscu zgadzam się
    >+ > bez protestu. W odróżnieniu od innych miejsc ;)
    >+ >
    >+ To jak jest z tym wyodrębnieniem sprzedaży zwolnionej.

    Nie ma nic wspólnego z cytatem powyżej.

    >+ Wg Ciebie da się czy się nie da ?

    Dla towarów handlowych się da.

    >+ Czy kończymy dyskusję ?

    Wedle uznania :)

    >+ Maddy poruszyła temat VAT dla szkół.

    Co mam zamiar poruszyć w osobnym poście - aby był on krótszy
    i bez wstawek dywagacyjnych o filozofii określeń "wszyscy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)