  • Data: 2019-05-10 17:53:49
    Temat: Re: AdMob/AdSense - termin wystawienia faktury VAT
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-10 o 15:22, Adam pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Reasumując.
    >
    > Jeśli ostateczna kwota naszego zarobku nie jest ustalona (tak jak w Adsense, gdzie
    Google może potrącić jakąś cześć szacunkowej wypłaty lub nic nie wypłacić - i wypłata
    środków jest dopiero po 23 dniu kolejnego miesiąca).

    > Przychód można potraktować kasowo i wystawić fakturę gdy przyjdzie przelew.
    > Wtedy data wystawienia faktury i data ukończenia usługi (zdarzenia gospodarczego) =
    data fizycznego otrzymania środków na konto w banku?

    Ja myślę, że to jest do obrony. Szczególnie jak słyszę, że przelew z
    Google nie ma szczególnie mocnego związku z faktura. Tzn można próbować
    wystawiać fakturę, ale oni jej w ogóle nie płacą tylko płacą coś tam wg
    swojego widzimisię.
    Gdybym stanowił prawo w RP, to tak bym przyjął, że tutaj datą wykonania
    czy ukończenia usługi jest wpływ środków na konto.