  • 11. Data: 2007-06-21 12:52:45
    Temat: Re: Adresy - ostatecznie!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jun 2007, mvoicem wrote:

    > Czy ja coś takiego napisałem? Ja mówię o łamaniu przepisów dot.
    > obowiązku meldunkowego, i odniosłem się do twojego "łamiemy jeżeli uznać
    > że piszesz o zameldowaniu *na stały pobyt*".

    Acha. Przemyślałem i mam pytanie dodatkowe :) (na końcu)

    > Konkretnie: A to adres zameldowania, przy twoim uściśleniu jest
    > to adres zameldowania stałego.

    Przyznam ze nie wiem, pytać twórcę formularza :)
    Tak na oko - tak.

    > B to faktyczne miejsce pobytu. I jeżeli A!
    > =B, ale pod B jest zameldowanie czasowe, to wg. twojego uściślenia jest
    > to złamanie przepisów, kiedy IMHO nie jest.

    Trzeba się zgodzić...
    No to układ mamy taki: jeśli podany adres zamieszkania jest zgodny
    z adresem meldunku stałego *lub czasowego*, to nie widać podstaw
    do stwierdzenia złamania przepisów meldunkowych.
    Tak może być?

    No to mam pytanie: czy można być jednocześnie zameldowanym czasowo
    w kilku miejscach?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-06-21 13:39:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 14:52:45 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    [...]
    > No to mam pytanie: czy można być jednocześnie zameldowanym czasowo
    > w kilku miejscach?

    Podejrzewam że można, ale nie wolno.

    p. m.

  • 13. Data: 2007-06-22 22:55:17
    Od: "nextval('seq')" <m...@n...pl>

    Baton wrote:

    > Bylo kilka razy, ale sprobuje usystematyzowac:
    >
    > Sytuacja wyglada nastepujaco:
    >
    > Adres zameldowania---> "A"
    > Adres zamieszkania---> "B" (faktyczne stale miejsca pobytu)
    > Adres prowadzenia DG---->"C"

    a mnie tam doniesiono, ze na wyspach nie ma czegos takiego jak
    zameldowanie, za to samochodem moga jezdzic tylko osoby zgloszone/zapisane?
    (w dowodzie rejstracyjnym?)

    no ale oni sa na miejscu bodaj 10 a my 70-cos w łatwosci .. zycia ;)

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-06-22 23:58:02
    Temat: Re: [OT]
    Od: "nextval('seq')" <m...@n...pl>

    nextval('seq') wrote:

    > no ale oni sa na miejscu bodaj 10 a my 70-cos w łatwosci .. zycia ;)

    aaa ..jeszcze chcialem dopisac,ze: wg.wiki
    jestesmy na pozycji:
    32 wg. liczby ludnosci
    68 wg. powierzchni kraju

    m.

  • 15. Data: 2007-06-23 09:05:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Jun 2007, nextval('seq') wrote:

    > a mnie tam doniesiono, ze na wyspach nie ma czegos takiego jak
    > zameldowanie,

    Wiesz, w co poniektórych krajach nie przeszło wprowadzenie dowodów
    osobistych, jako nadmierne mieszanie się państwa w życie obywatela.

    pzdr, Gotfryd