eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAdsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc! › Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    From: "djmaro" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    Date: 7 Sep 2006 10:43:36 -0700

    > pozdrawiam
    >
    > p.s. za co ty własciwie tej księgowości płacisz? :)

    Ehh...nie wiem za co im place, tlumaczenie czegokolwiek w ksiegowosci
    to droga przez męke.

    przecierz nie powiem: Pani Kasiu, jak mam rozliczyc podatek z Adsense?!

    1) Tlumaczenie co to google
    2) Tlumaczenie co do Adsense
    3) Tlumaczenie co to BFS Finance i co oni w tym wszystkim robia i jakie
    maja koneksje z google.
    4) negowanie oczywistych faktow zaproponowanych przez ksiegowosc typu:
    To niech Mi Pan podrzuci podpisana umowe z tym google.
    -------

    w/w procedury tlumaczenia dotyczyly takze Ogolnopolskiego Biura
    Informacji Podatkowej z ta tylko roznica, ze tam gosciu wiedzial co to
    google i na tym podobienstwa sie konczyly.

    Ale skoro temat na ktory rozmawiamy nie byl poruszany (mowie o takiej
    konkretnej sytuacji) to dobrze nie swiadczy o poslkich
    przedsiebiorcach. No zeby na setki tysiecy ludzi w tym tysiace
    przedsiebiorcow majacych strony na ktorych reklamuja google, nie bylo
    jednego madrego ktory powiedzial by wprost - ja to robie tak i tak, a
    tu widze same pytania!
    Oj zle sie dzieje.

    Musze wobec tego liczyc, ze ktos jednak napisze "cos" gdzie nie bedzie
    stwierdzen: "Mnie sie wydaje", "ja bym to zrobil", "byc moze", "pewnie
    tak" - niestety Urzad Skarbowy nie ma tego w swoim slowniku, a nie chce
    miec za nauczyciela Urzednika Kontroli Skarbowej, ktoremu SIĘ WYDAJĘ
    (a wydawac mu sie moze bo interpretacje przepisow to on ma taką i
    taką), ze to co robie, zrobilem ŹLE:)

    Pozdrawiam
    Marek