eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAdsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc! › Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    From: "djmaro" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    Date: 9 Sep 2006 12:36:23 -0700

    > ------------------------
    > zawsze możesz wystapic o interpretację do swojego US, będzie ona obowiązywać
    > US a Ty, jeśli się do niej zastosujesz, będziesz chroniony prawem, nawet
    > jeśli interpretacja ta nie bedzie zgodna z przepisami ;)
    > ----------------------
    > Pozdrawiam
    > Marek
    > -------------
    > wzajemnie

    Zdajesz sobie sprawe przyjacielu z prostego faktu, ze wystapienie jako
    podmiot gospodarczy z oficjalnym zapytaniem do US a jeszcze z
    zapytaniem TRUDNYM równa się KONTROLA:)

    A ja choc swiadomego bledu lub niedopelnienia w zyciu nie popelnilem o
    czym najlepiej swiadczy chocby ta dyskusja, to jednak wolalbym uniknac
    jakiejkolwiek kontroli - to chyba naturalne.

    Jak ze to, podatnik...taki TYCI TYCI malutki, śmie NAM US zadawac
    jakiekolwiek pytanie BA, trudne pytanie TO MY JESTESMY OD ZADAWANIA
    PYTAN!, uuuu to trzeba sie tym zajac dogebnie i przetrzepac podatnika
    tak na wszelki wypadek a napewno sie cos znajdzie.

    Zbysiu, odpowiedzcie no na ten wniosek i przy okazji skierujcie go do
    UKS`u - nie zaszkodzi.
    - o co pytasz? aaa tak tak, na przyszly miesiac go do kontorli:)

    Sam sie wykladac na talerzu to ja zamiaru nie mam - a zeby oni jeszcze
    wychodzili z zalozenia:
    O podatnik PYTA, a jak pyta to DOBRZE o nim swiadczy czyli damy mu
    spokoj skoro i TAK nie kwalifikuje sie do kontroli.

    hehe...raz zadzwonilem na informacje do US pod ktory podlegam z
    pytaniem, to po paru stwierdzeniach typu: "hmmm", "prosze poczekac",
    "Wydaje mi sie", "tak mysle", gosc otwarcie powiedzial, "No ale wie
    Pan, ja tez nie jestem Alfa i Omega":) No to skoro tak, to co Pan robi
    w Informacji? "Ja tu glownie mowie, jaki PIT i ktore okienko" - Aha to
    dziekuje, nie mam juz wiecej pytan.

    Pozdrawiam:)
    Marek