    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Aktualizacja danych adresowych
    Date: 15 Jan 2002 14:51:01 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pa11.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze m...@k...net.pl:

    > Prosze o radę:
    > - 27 grudnia 2001 r. zameldowałem się pod nowym adresem stałym - w
    > obrębie obszaru działania tego samego urzędu skarbowego;
    > - 7 stycznia 2002 złożyłem wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego;
    >
    > Pytania:
    > 1) Czy na zeznaniu podatkowym za 2001 powinienem pod adresem
    > obowiązującym na 31 grudnia 2001 podać stary czy nowy adres
    > zamieszkania? Postanowiłem składac NIP-3 tylko raz, gdy już dostanę
    > nowy dowód osobisty. 2) Czy powinienem dołączyć do zeznania NIP-3?
> [...]
    Jeżeli napiszesz nowy adres ZAMIESZKANIA, to prawdopodobnie zostaniesz
    wezwany lub jak ktoś pisał ukarany mandatem. Jeżeli napiszesz stary to
    będzie to miało znaczenie tylko w przypadku gdy to się wyda (jakieś
    wezwanie nie dojdzie, zwrot pocztą). Proponuję złożyć NIP3 razem z PIT-em,
    a numer dowodu podać kiedyś przy okazji - tonie jest tak ważne jak adres
    ZAMIESZKANIA (adres zameldownaia ma drugorzędne znaczenie i może być
    zupełnie inny niż nasza przynależnośc do danego US)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim