  • 1. Data: 2011-07-06 09:24:17
    Temat: Aktualizacja danych w US
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    Witam.
    Skończyła mi się ważność dowodu osobistego, więc wyrobiłem sobie nowy.
    Przy odbiorze Pani podsunęła pismo do wypełniania i dostarczenia do US w
    celu aktualizacji danych. Mogę to jakoś internetem (skoro już PITa
    można) albo pocztą (polecony, priorytet za potwierdzeniem odbioru)
    wysłać? Średnio mi się chce przez pół-Polski jechać z taką "pierdołą" :/
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-06 09:25:19
    Temat: Re: Aktualizacja danych w US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 11:24, D@w!d J@$ pisze:
> [...]
    > można) albo pocztą (polecony, priorytet za potwierdzeniem odbioru)
    > wysłać? Średnio mi się chce przez pół-Polski jechać z taką "pierdołą" :/

    Pocztą na pewno możesz.
    Z drugiej strony twoim US powinien być ten US, gdzie mieszkasz, a nie
    gdzie jesteś zameldowany.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-06 13:52:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Teoretycznie od 1.07.2011 możesz tu: https://prod.ceidg.gov.pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 4. Data: 2011-07-06 15:14:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-06, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Teoretycznie od 1.07.2011 możesz tu: https://prod.ceidg.gov.pl

    A skąd wniosek, że chodzi o osobę prowadzącą DG?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-07-06 20:17:55
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 06.07.2011 15:52, Adam pisze:

    Nie prowadzę DG.

  • 6. Data: 2011-07-06 20:28:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Teoretycznie od 1.07.2011 możesz tu: https://prod.ceidg.gov.pl

    Bardzo teoretycznie. Wstukałem dane trzech istniejących firm i nie ma ich.
    Na 21 razy 15 obrazek z kodem nie wyświetlił się (krzyżyk), 3 razy
    stwierdził, że źle wpisałem kod (raczej dobrze wpisałem i trzy razy nie
    znalazł firmy. Odniechciało mi sie dalszych prób :-)

  • 7. Data: 2011-07-06 21:08:10
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:iv2gqs$2r9$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo teoretycznie.

    "Do 31 grudnia 2011 r. nastąpi przeniesienie Ewidencji Działalności
    Gospodarczej z zasobów gminnych do CEIDG."

> [...]
    > stwierdził, że źle wpisałem kod (raczej dobrze wpisałem i trzy razy nie
    > znalazł firmy. Odniechciało mi sie dalszych prób :-)

    "Do tego czasu, system obsługuje jedynie wnioski o zarejestrowanie nowej
    działalności oraz dotyczące przedsiębiorców już przeniesionych do systemu."

    Masz jakiś problem ze zrozumieniem, że *przynajmniej* do 31 grudnia 2011 nie
    ma co liczyć na to pseudojednookienko dla DG zarejestrowanej przed 1 lipca
    2011? ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2011-07-07 05:58:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 23:08, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > ma co liczyć na to pseudojednookienko dla DG zarejestrowanej przed 1 lipca

    Dzwoniłem do ichnich informatyków. Potwierdzili, że mają jeszcze
    niestabilną aplikację. Może wystawili wersję beta? ;)

    Ponadto mówili, że urzędy gminne zaczną migrację swoich zasobów do
    ewidencji centralnej ok. 15 lipca.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 9. Data: 2011-07-08 07:39:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.07.2011 22:28, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > stwierdził, że źle wpisałem kod (raczej dobrze wpisałem i trzy razy nie
    > znalazł firmy. Odniechciało mi sie dalszych prób :-)

    Cycat: Od 1 lipca do konca 2011 roku bedzie trwalo przenoszenie danych z
    ewidencji gminnych do CEIDG o funkcjonujacych przedsiebiorcach (aktywni
    i zawieszeni).

    Więc wiesz, dopiero 6 dni to działało (twój list jest z 6 lipca) i pół
    roku pracy przed nimi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2011-07-08 15:04:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:iv6c6l$get$1@news.onet.pl...

> [...]
    > i zawieszeni).
    >
    > Więc wiesz, dopiero 6 dni to działało (twój list jest z 6 lipca) i pół

    OK! Tego nie doczytałem :-)