  • Data: 2011-01-23 08:25:56
    Temat: Re: Aktualna podstawa oraz stawka na NFZ
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > wszedłem na ZUS --> Aktualne stawki i są tylko stawki za 2010 za
    > zdrowotne. Jaka podstawa/stawka obowiązuje na 2011?

    Ooo, widzę, że defekt się pogłębia.

    Otóż spieszę z wyjaśnieniem: ZUS nie ma obowiązku aktualizowania swoich
    stron
    w dwa dni po komunikacie prezesa GUS o przecietnym wynagrodzeniu w IV
    kwartale 2010.

    Wynagrodzenie to wyniosło 3605,74zł a tym samym podstawa zdrowotnego
    stanowiąca 75% tego wynagrodzenia będzie wynosić w 2011r - 2704,31zł

    Interesująca dla większości składka 9% = 243,39zł
    Odliczalne będzie 209,58zł