  • 1. Data: 2011-01-23 07:16:01
    Temat: Aktualna podstawa oraz stawka na NFZ
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    wszedłem na ZUS --> Aktualne stawki i są tylko stawki za 2010 za
    zdrowotne. Jaka podstawa/stawka obowiązuje na 2011?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 2. Data: 2011-01-23 08:25:56
    Temat: Re: Aktualna podstawa oraz stawka na NFZ
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > wszedłem na ZUS --> Aktualne stawki i są tylko stawki za 2010 za
    > zdrowotne. Jaka podstawa/stawka obowiązuje na 2011?

    Ooo, widzę, że defekt się pogłębia.

    Otóż spieszę z wyjaśnieniem: ZUS nie ma obowiązku aktualizowania swoich
    stron
    w dwa dni po komunikacie prezesa GUS o przecietnym wynagrodzeniu w IV
    kwartale 2010.

    Wynagrodzenie to wyniosło 3605,74zł a tym samym podstawa zdrowotnego
    stanowiąca 75% tego wynagrodzenia będzie wynosić w 2011r - 2704,31zł

    Interesująca dla większości składka 9% = 243,39zł
    Odliczalne będzie 209,58zł

  • 3. Data: 2011-01-23 11:22:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > wszedłem na ZUS --> Aktualne stawki i są tylko stawki za 2010 za
    > zdrowotne. Jaka podstawa/stawka obowiązuje na 2011?
    Zaktualizują wtedy, gdy już ktoś te stawki będzie musiał płacić. Na
    razie mamy jeszcze styczeń.

    Maciek

  • 4. Data: 2011-01-23 13:43:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:4d3be61a$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Ooo, widzę, że defekt się pogłębia.

    > Otóż spieszę z wyjaśnieniem: ZUS nie ma obowiązku aktualizowania swoich
    > stron

    Pewnie by zaktualizował, tyle, że podstawy [1] do aktualizacji brak.

    > w dwa dni po komunikacie prezesa GUS o przecietnym wynagrodzeniu w IV
    > kwartale 2010.

    W zeszłym roku zajęło to 10 dni [2]

> [...]
    > stanowiąca 75% tego wynagrodzenia będzie wynosić w 2011r - 2704,31zł
    > Interesująca dla większości składka 9% = 243,39zł

    Też mi tak wyszło :D

    [1] Publikacja obwieszczenia w MP
    [2] 2010 4 39 1 Obwieszczenie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia
    19 stycznia 2010 r. w sprawie przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w
    sektorze przedsiębiorstw, włącznie z wypłatami z zysku, w czwartym kwartale
    2009 r. PDF 2010-01-29 21:28:04

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]