  • Data: 2006-08-23 13:59:08
    Temat: Re: Allegro... Urzad Skarbowy - Kontrola?!
    Od: "--" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > powiedz ze ktos poslugiwał sie twoim kontem w internecie,
    > włamanie
    > a ty nie wiesz co to jest komputer.
    > Niech udowodnią ze ty się rejestrowałes w allegro .

    A krasnoludki dokonywały wpłaty na jego konto bankowe?
    US już ma wyciągi z konta. Nie namawiaj człowieka
    do składania fałszywych zeznań, nieudolnych zresztą.

    Podatnicy zobowiązani są do złożenia deklaracji w sprawie
    podatku od czynności cywilnoprawnych w terminie 14 dni od
    daty dokonania transakcji. Dotyczą cię dwa podatki: od
    czynności cywilnoprawnych i dochodowy od osób fizycznych.
    Ten pierwszy trzeba zapłacić, jeśli cena na aukcji wyniesie
    lub przekroczy 1000 zł.

    Zatajenie w zeznaniach podatkowych uzyskanych dochodów traktowane
    jest jak przestępstwo. W Urzędzie Skarbowym można się tłumaczyć
    nieznajomością przepisów np. że nie wiedziałem o obowiązku ujęcia
    w zeznaniu podatkowym dochodów uzyskanych ze sprzedaży na aukcjach
    internetowych. Dużo zależy od Urzędu Skarbowego, który dokonuje
    kontroli - czy i w jakim stopniu da wiarę twoim wyjaśnieniom.

    Przeczytaj ciekawy artykuł z Gazety Prawnej:
    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1525.27.3.2.17.2.0.1.ht