  • 1. Data: 2006-08-22 12:50:05
    Temat: Allegro... Urzad Skarbowy - Kontrola?!
    Od: "OmeN" <o...@o...com>

    Witam

    Dostalem dzis wezwanie do stawienia sie do US w sprawie zlozenia wyjasnien
    podatkowych
    Zadzownilem i wstepnie juz wiem ze napewno chodzi o allegro

    Na jutro jestem umowiony na wizyte.

    Odrazu mowie ze swiety nie jestem i zdarzylo mi sie kilka (moze kilkanascie)
    razy wystawic na aukcje "kup teraz" - 10 drukarek albo np. 5 aparatow cyfrowych
    lub tez 3 laptopy - mowie o sprzetach i rzeczach nowych

    Nie bylo to napewno zadna sprzedac ciagla, systematyczna ani nic w tym rodzaju -
    po prostu od czasu do czasu

    Jestem osoba prywatna, nie prowadze DG i nie rejestrowalem nigdzie tych
    traskacji

    Co mi moze grozic?
    Jak mam z nimi rozmawiac?
    Jak sie bronic? Co mowic, jak sie zachowac/tlumaczyc zeby ew. dostac "lagodny
    wymiar kary"?

    Z gory dziekuje za wszelkie rady i pomoc

  • 2. Data: 2006-08-22 13:02:09
    Temat: Re: Allegro... Urzad Skarbowy - Kontrola?!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    OmeN wrote:

> [...]
    > rzeczach nowych
    >
    > Nie bylo to napewno zadna sprzedac ciagla, systematyczna ani nic w tym

    Optymista. 10 sztuk i nie ciągła, nie systematyczna ....

    > Jestem osoba prywatna, nie prowadze DG i nie rejestrowalem nigdzie
    > tych traskacji

    Ależ jak najbardziej prowadzisz DG. Tylko, że niezarejestrowaną.

    > Co mi moze grozic?
    > Jak mam z nimi rozmawiac?
    > Jak sie bronic? Co mowic, jak sie zachowac/tlumaczyc zeby ew. dostac
    > "lagodny wymiar kary"?

    Przy tej skali to najtaniej to może wyjść znalezienie dobrego doradcy
    podatkowego. Jeszcze przed wizytą w US.

  • 3. Data: 2006-08-22 13:51:59
    Od: "Adam Słodowy" <o...@m...com>

> [...]

    nawet jak sie nie doczepią o DG to bedziesz miał problem -
    bo nie odprowadziłeś podatku od czynności cywilno prawnych 2%
    za sprzedaż rzeczy powyzej 1000 zł

    pozdr
    Adam

  • 4. Data: 2006-08-22 14:31:17
    Od: "OmeN" <o...@o...com>

    Użytkownik "Adam Słodowy" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > nawet jak sie nie doczepią o DG to bedziesz miał problem -
    > bo nie odprowadziłeś podatku od czynności cywilno prawnych 2%
    > za sprzedaż rzeczy powyzej 1000 zł

    to ze mam problem to juz wiem :/
    teraz bede sie chcial starac jak najlagodniej sie z niego wydostac

  • 5. Data: 2006-08-22 16:21:22
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-08-2006 o 16:31:17 OmeN <o...@o...com> napisał:

    > Użytkownik "Adam Słodowy" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > to ze mam problem to juz wiem :/
    > teraz bede sie chcial starac jak najlagodniej sie z niego wydostac

    Na pewno sporządź uproszczoną ewidencję sprzedaży VAT jako ustawodawca
    rzekł
    w Art. 113 Ustawy o VAT, bo inaczej już na poczatku dostaniesz 22% :)

  • 6. Data: 2006-08-22 20:20:28
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał

    > Na pewno sporządź uproszczoną ewidencję sprzedaży VAT jako ustawodawca
    > rzekł
    > w Art. 113 Ustawy o VAT, bo inaczej już na poczatku dostaniesz 22% :)

    A jak sporządzi, to nie dostanie?
    EWa

  • 7. Data: 2006-08-23 07:29:59
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-08-2006 o 22:20:28 Ero Walensdorf
    <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> napisał:

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa?

    > A jak sporz?dzi, to nie dostanie?

    A z jakiej paki?

  • 8. Data: 2006-08-23 13:04:24
    Od: "Adam Słodowy" <o...@m...com>

    Użytkownik "OmeN" <o...@o...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam Słodowy" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > to ze mam problem to juz wiem :/
    > teraz bede sie chcial starac jak najlagodniej sie z niego wydostac

    powiedz ze ktos poslugiwał sie twoim kontem w internecie,
    włamanie
    a ty nie wiesz co to jest komputer.
    Niech udowodnią ze ty się rejestrowałes w allegro .

    pzdr
    A.

  • 9. Data: 2006-08-23 13:28:00
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Adam Słodowy wrote:

    > powiedz ze ktos poslugiwał sie twoim kontem w internecie,
    > włamanie
    > a ty nie wiesz co to jest komputer.
    > Niech udowodnią ze ty się rejestrowałes w allegro .

    Głupi pomysł.
    Bo jak mu udowodnią, to potem jeszcze mu dokopią za składania fałszywych
    oświadczeń i to zdrowo.

  • 10. Data: 2006-08-23 13:36:48
    Od: "Garu" <j...@p...pl>

    Jak juz wrocisz pochwal sie jak bylo i co dali :)