    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Allegro - sprzedaż roślin z hodowli
    Date: Tue, 28 Aug 2007 17:00:46 +0200

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.txru9dl1ipkhj4@unk.compnet.com.pl...
> [...]

    Nistety to jest działność gospodarcza.i na Allego US szybko to wykryje
    nie piszesz ile tych roślin i co to za gatunek. Tu mozna by coś
    pokombinować, ale od podatku się nie wykręcisz Jeśli to wodne to o ile
    pamietam litraz cos 700-800 l to jakś działalnośc rolnicza- KRUS- nie mam
    pojecia jak było by z hodowla np roślin wymagajacych dużej wilgotności lub
    hodowlą emersyjną itp.. Moze np bonsai podchodziło by pod działalność
    artystyczna ?
    Może Twoją hodowle mógłby sprzedać ktoś z rodziny , kto pracuje na etacie i
    nie zamierza zakładać póżniej DG moze jakiś ryczałt czy co?
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/