  • 1. Data: 2002-08-28 14:06:46
    Temat: Amnestia podatkowa
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    "Dajemy możliwość ujawnienia dotąd nie ujawnionych dochodów i opłacenia
    podatku 7,5 procent. Jest to oferta wyłącznie dla tych, którzy mieli dochody
    i zapomnieli je zadeklarować, nie pochodzące z działalności przestępczej" -
    powiedział na konferencji prasowej Kołodko."

    http://www.pb.pl/Artykul.asp?SEC=AKT&id=175155

    Słyszeliście ? O co chodzi ? komu ma służyć ?

  • 2. Data: 2002-08-28 14:20:22
    Temat: Re: Amnestia podatkowa
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message news:akilca$df3$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > powiedział na konferencji prasowej Kołodko."
    >
    > http://www.pb.pl/Artykul.asp?SEC=AKT&id=175155
    >
    > Słyszeliście ? O co chodzi ? komu ma służyć ?
    Jednym słowem opłacało się ukrywać dochody, aby zapłacić podatek 7,5%,
    a nie min. 19%.

  • 3. Data: 2002-08-28 18:35:39
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jednym słowem opłacało się ukrywać dochody, aby zapłacić podatek 7,5%,
    > a nie min. 19%.

    Właśnie dokładnie tak mi się wydaje, że ktoś (fiskus, państwo, politycy) NAS
    znowu robi w konia.
    Pranie brudów w majestacie prawa.
    A urzędasy będą prześwietlać każdego, kto ma majątek większy od $100 tys.

    Co za porąbany kraj

  • 4. Data: 2002-08-28 19:41:48
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co za porąbany kraj
    Co racja ,to racja.Niewarto być uczciwym.Fiskus i tak będzie miał
    przegrane,bo nie uwzględnia kosztów,tylko jakiś dziwny podatek ryczałtowy
    chce.Trzeba to zaskarżyć do Trybunału:-))))
    Jacek

  • 5. Data: 2002-08-28 20:04:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2002, Janek wrote:

> [...]
    >+ i zapomnieli je zadeklarować, [...]
    >+ Słyszeliście ? O co chodzi ? komu ma służyć ?

    Przekonaniu tych co jeszcze płacili że ich obecność
    w tym kraju jest nieporozumieniem.
    Albo że zapis w Konstytucji zawiera literówkę ("jest
    krajem...", brakuje 4 liter).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zirytowany co nieco)

  • 6. Data: 2002-08-28 20:33:09
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > Przekonaniu tych co jeszcze płacili że ich obecność
    > w tym kraju jest nieporozumieniem.
    > Albo że zapis w Konstytucji zawiera literówkę ("jest
    > krajem...", brakuje 4 liter).

    Szkoda, ze zbyt mało mieszkańców Polski tak myśli.
    Wg mnie Pan Minister (nie)świadomie (?) chce ułatwić życie kolegom przy
    żłobie.
    On spowoduje dochody budżetu.... ABY NAM (?) było lepiej ??????:-(

    Na tej grupie analizuje się każde słowo ustaw podatkowych, przewiduje
    możliwą nadinterpretację urzędników,aby ochronić z trudem uciułane
    pieniądze.
    A tu taki pasztet!!!!

    Po cholerę płacimy podatki? Żeby inni mogli kraść, śmiać się z nas i zostać
    zrehabilitowani ????
    Róbmy tak samo! Zapomnijmy o prawie i uczciwości. Co wolno wojewodzie....

  • 7. Data: 2002-08-29 06:23:55
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Róbmy tak samo! Zapomnijmy o prawie i uczciwości. Co wolno wojewodzie....
    ..

    No wiesz, musiał byś być kopalnią, stocznią albo inną siedzibą
    wielkoprzemysłowej klasy robotniczej żeby Ci to uszło na sucho.

  • 8. Data: 2002-08-29 08:25:33
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No wiesz, musiał byś być kopalnią, stocznią albo inną siedzibą
    > wielkoprzemysłowej klasy robotniczej żeby Ci to uszło na sucho.

    Aż tak chyba nie
    Wystarczy, że będzie znał kogo trzeba - grunt to mieć odpowiednie
    towarzystwo.

    Pix

  • 9. Data: 2002-08-29 13:52:24
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No wiesz, musiał byś być kopalnią, stocznią albo inną siedzibą
    > wielkoprzemysłowej klasy robotniczej żeby Ci to uszło na sucho.

    A ja myślę, że tu nie chodzi (jak niektórzy myślą) o dochody hydraulików,
    pomocników murarza, korepetytorów itp. ludków pracujących za marne pieniądze
    "na czarno". Oni jak będą tak głupi i się zgłoszą to oprócz 7% dowali im się
    karę z Ustawy Karno Skarbowej.

    Tu chyba chodzi o furtkę dla kolegów zepsutych do cna, biorących ogromne
    łapówki, dojących spółki Skarbu Państwa, aby w MAJESTACIE wprowadzili tę
    forsę w legalny obieg.
    Kolega urzędnik za małe "conieco" poświadczy, że źródło uczciwe, papuga za
    parę promili kwoty też.

    I jak tu się nie wkurwić.:-(

  • 10. Data: 2002-08-30 10:57:28
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Byliście frajerami - mówi bez ogródek uczciwym przedsiębiorcom i obywatelom
    Grzegorz Kołodko, minister finansów, w swym majestacie zapominając łaskawie,
    z czyich pieniędzy pochodzi jego pensja

    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=PUL&id=175474