    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja ST
    Date: Thu, 16 Jan 2003 09:35:37 +0100

    "Leszek" <l...@g...pl> wrote in message
    news:18744-1042643038@213.17.164.114...
    > Jak na dzien dzisiejszy wyglada stan prawny jesli chodzi o amortyzacje ST
    > pierwszym miesiacu?
    > Daweniej bylo, ze amortyzowalo sie od nastepnego miesiaca, teraz mi sie
    > obilo o uszy, ze od miesiaca wprowadzenia. Jak to wyglada w przypadku
    > amortyzacji bilansowej i podatkowej? I jak ma sie do tych slynnych 30 %.
    > Będe tez wdzieczny za podanie konkretnych artykulow, ktory te sprawy
    > reguluje

    "obilo mi sie o uszy", ze pod tym wzgledem niewiele sie zmienilo.
    Raty amortyzacyjne odliza sie od mieisaca nastepnego od dooania,
    mozna tez W MIESIACU oddania odpisac CALOSC jesli
    wartosc poczatkowa nie przekracza 3 500 PLN.

    Artykuly sa w ustawie o podatku dochodowym od... (nie podal Pan czy fiz, czy
    prawnych),
    ale jest podobnie, wutawy sa "wszedzie", np www.sejm.gov.pl
    Boguslaw