eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAmortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ? › Re: Amortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ?
  • Data: 2003-07-02 20:48:26
    Temat: Re: Amortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2f4a.0000038f.3f033cb2@newsgate.onet.pl...
    > 4 m-ce przed rozpocząciem działalności kupiłem sobie dość drogi komputer
    > (8kPLN), zamierzam go odliczyć z tyt. pomocy naukowych ... oczywiście
    zgodnie z
    > limitem.
    > Teraz będe go dodatkowo używał w działlności gospodarczej ?
    > Ile mogę miesięcznie wpisac w koszty ? 1/30 wartości czy pomniejszyć o
    wartość
    > nieobjęta ulga ... czyli o jakieś ponad 2000 PLN i dopiero z tego liczyć
    > amortyzację ?

    nie mozesz uznać za ŚT i amortyzować sprzętu, którego
    odliczasz jako osoba prywatna na podstawie ulg podatkowych.
    miałem podobny problem, (komputer kupiony i odliczony w 2002,
    w 2003 działalność i wniesienie komputera na DG,
    uznanie za ŚT). Poszło zapytanie do US,
    skończyło się PK na elementy, które były odliczane w 2002. :)