eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAmortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ? › Re: Amortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ?
    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja komputera ... ale odliczanego z tyt. pomocy naukowych ?
    Date: Thu, 3 Jul 2003 22:49:50 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0307031741210.-35343261@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > Znaczy: jeszcze był "osobisty" (przed przekazaniem
    > na DG) ? Zakładam że o to chodzi :)

    tak, prywatny i odliczany w 2002 wg ulgi podatkowej.
    w 2003 dolozone czesci,
    po czym marzec - przekazany na DG i uznany za ST

    > Znaczy co wpisałeś do EŚT ??
    > "Tą resztę" ?
    > To z ciekawości spytam - czy jakiś doradzca/biuro podatkowe
    > to widział(o) i co powiedział(o) ?
    > Sugeruję żebyś spytał :) czy przypadkiem nie mam racji !
    > Bo IMHO komp miał wartość początkową "2kzł+reszta", jednak...

    biuro mnie rozlicza, jednak ja w 100% staram sie absolutnie
    wszystko kontrolowac. (wg mnie biura to straszna "masówa",
    a dupe nadstawiam ja, więc wolę wiedzieć co się wokól mnie
    dzieje).

    poszło zap. do US, odpisali.
    więc zgodnie z odpowiedzią, poszło PK i z kosztów została
    wywalona część, która została uwzględniona w odpisie 2002 z
    tytułu ulgi na pomoce naukowe.