    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Anulowanie darowizny?
    Date: Fri, 27 Sep 2002 11:41:07 +0200

    Nie jestem prawnikiem, ale we wczorajszej Prawnej rzucił mi się w oczy
    obszerny artykuł pt."Odwołanie darowizny" więc może to Ci pomoże w
    rozwiązaniu problemu. Cytuję wstęp artykułu:
    "Zdarzają się sytuacje, gdy osoby, które dokonały darowizny, pragną ją
    odwołać. Zmusza ich do tego np. niespodziewane pogorszenie ich sytuacji
    majątkowej lub niewdzięczne zachowanie osoby obdarowanej. Kodeks cywilny
    (k.c.) dopuszcza taką możliwość. Przepisy art. 896-900 określają przypadki,
    kiedy darczyńca może odwołać darowiznę".
    To tyle tytułem wstępu. Możesz sobie resztę doczytać (pięć szpalt artykułu
    lub k.c.).
    Powodzenia, Graszka