    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Apel
    Date: Fri, 02 Jun 2006 14:06:38 +0200

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:e5p2h8$8g$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Pardon? Nie pomyliłaś mnie z kimś przypadkiem?

    Np.? No bywało tu paru trolli ale Ty jesteś niepodobna do żadnego więc
    chyba nie.

    > Gwoli wyjaśnienia - pokusiłam się o komentarz (żartobliwy, a nie
    > złośliwy), ponieważ Twoja wypowiedź była nielogiczna.

    Była logiczna jak się zna przepisy i faktycznie przeczytało mój post.
    A wygląda jakby Ci go ktoś niezbyt dokładnie streścił.

    > Napisałaś, że nie masz uprawnień, by udzialać prywatnych porad (btw - a
    > do udzielania konsultacji grupowych masz?)

    Nie udzielam żadnych konsultacji. Wyrażam swoje opinie, dywaguję, snuję
    teorie, dzielę się doświadczeniami. Jak wszyscy tutaj.
    Widziałaś coś innego? Przetrzyj oczęta.

    > Skoro tak napisałaś, to znaczy, że uprawnień po prostu defaultowo nie
    > masz, a więc zapłacenie Ci za porady na priva nie spowoduje, że owe
    > uprawnienia zyskasz w automagiczny sposób.

    Niczego takiego nie napisała. Gdzie napisałam, że ma mi ktoś zapłacić ZA
    PORADY?
    Możesz mi pokazać palcem?
    Nie odpowiadam za Twoje dziwne skojarzenia, sorry.
    Pisałam po polsku, od lewej do prawej i od góry do dołu, było tak czytać.

    > Czy jeszcze coś wyjaśnić? Mam nadzieję, że nie, bo nie lubię tłumaczyć
    > oczywistości, podobnie zresztą jak i dowcipów.

    Nie lubię tłumaczyć oczywistości wynikających z ustawy o doradztwie
    podatkowym i moich własnych, oczywistych i jasnych stwierdzeń.

    Dowcip jest śmieszny jak wyśmiewasz to co ktoś napisał a nie co Ci się
    ubzdurało.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl