  • 1. Data: 2006-06-02 09:16:31
    Temat: Apel
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Apel który chyba powinnam zamieszczać na grupie co tydzień żeby sie nie
    przedawnił.
    Nie mam już siły każdemu odpowiadać mailem.

    Nie udzielam prywatnych konsultacji!!!
    Nie mam po temu uprawnień.
    Chcesz prywatnych konsultacji - zleć mi prowadzenie swoich ksiąg i zapłać.
    Od reszty jest grupa. Jak będę miała czas, chęć i wiedzę - odpowiem na
    grupie.

    Maile z pytaniami kasuję bez czytania.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2006-06-02 09:22:12
    Temat: Re: Apel
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5ovm8$dk0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    > Nie udzielam prywatnych konsultacji!!!
    > Nie mam po temu uprawnień.
    > Chcesz prywatnych konsultacji - zleć mi prowadzenie swoich ksiąg i
    > zapłać.

    Rozumiem, że jeśli się zapłaci, to i uprawnienia się znajdą? ;-)
    P,NMSP ;-)

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-06-02 10:03:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:e5ovm8$dk0$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Rozumiem, że jeśli się zapłaci, to i uprawnienia się znajdą? ;-)
    > P,NMSP ;-)

    Ja wiem, umiejętność czytania ze zrozumieniem, zwłaszcza czytania ustaw
    nie jest tu obowiązkowa.
    Tylko dlaczego przed przeczytaniem ustawy o doradztwie podatkowym jakoś
    się mogłeś powstrzymać zanim napisałeś swój och! jakże dowcipny i cięty
    komentarz??

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2006-06-02 10:47:21
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5p2h8$8g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

> [...]
    > Tylko dlaczego przed przeczytaniem ustawy o doradztwie podatkowym
    > jakoś się mogłeś powstrzymać zanim napisałeś swój och! jakże dowcipny

    Pardon? Nie pomyliłaś mnie z kimś przypadkiem?

    Gwoli wyjaśnienia - pokusiłam się o komentarz (żartobliwy, a nie złośliwy),
    ponieważ Twoja wypowiedź była nielogiczna.
    Napisałaś, że nie masz uprawnień, by udzialać prywatnych porad (btw - a do
    udzielania konsultacji grupowych masz?)
    Skoro tak napisałaś, to znaczy, że uprawnień po prostu defaultowo nie masz,
    a więc zapłacenie Ci za porady na priva nie spowoduje, że owe uprawnienia
    zyskasz w automagiczny sposób.
    Czy jeszcze coś wyjaśnić? Mam nadzieję, że nie, bo nie lubię tłumaczyć
    oczywistości, podobnie zresztą jak i dowcipów.

    --
    Nixe
    [btw - jestem kobietą]

  • 5. Data: 2006-06-02 10:57:25
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Maddy wrote:
> [...]
    > Chcesz prywatnych konsultacji - zleć mi prowadzenie swoich ksiąg i zapłać.
    > Od reszty jest grupa. Jak będę miała czas, chęć i wiedzę - odpowiem na

    Wytnij swój adres z sygnaturki, to nie będziesz miała problemu.
    Ja tam raz w miesiącu zaglądam no konto popatrzyć co ciekawego przylazło.

  • 6. Data: 2006-06-02 12:06:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:e5p2h8$8g$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Pardon? Nie pomyliłaś mnie z kimś przypadkiem?

    Np.? No bywało tu paru trolli ale Ty jesteś niepodobna do żadnego więc
    chyba nie.

    > Gwoli wyjaśnienia - pokusiłam się o komentarz (żartobliwy, a nie
    > złośliwy), ponieważ Twoja wypowiedź była nielogiczna.

    Była logiczna jak się zna przepisy i faktycznie przeczytało mój post.
    A wygląda jakby Ci go ktoś niezbyt dokładnie streścił.

    > Napisałaś, że nie masz uprawnień, by udzialać prywatnych porad (btw - a
    > do udzielania konsultacji grupowych masz?)

    Nie udzielam żadnych konsultacji. Wyrażam swoje opinie, dywaguję, snuję
    teorie, dzielę się doświadczeniami. Jak wszyscy tutaj.
    Widziałaś coś innego? Przetrzyj oczęta.

    > Skoro tak napisałaś, to znaczy, że uprawnień po prostu defaultowo nie
    > masz, a więc zapłacenie Ci za porady na priva nie spowoduje, że owe
    > uprawnienia zyskasz w automagiczny sposób.

    Niczego takiego nie napisała. Gdzie napisałam, że ma mi ktoś zapłacić ZA
    PORADY?
    Możesz mi pokazać palcem?
    Nie odpowiadam za Twoje dziwne skojarzenia, sorry.
    Pisałam po polsku, od lewej do prawej i od góry do dołu, było tak czytać.

    > Czy jeszcze coś wyjaśnić? Mam nadzieję, że nie, bo nie lubię tłumaczyć
    > oczywistości, podobnie zresztą jak i dowcipów.

    Nie lubię tłumaczyć oczywistości wynikających z ustawy o doradztwie
    podatkowym i moich własnych, oczywistych i jasnych stwierdzeń.

    Dowcip jest śmieszny jak wyśmiewasz to co ktoś napisał a nie co Ci się
    ubzdurało.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2006-06-02 13:30:19
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    > Maile z pytaniami kasuję bez czytania.

    A ja zaryzykuję ;-)

    ZauraK

  • 8. Data: 2006-06-02 15:54:31
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5p9of$kvv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    > Np.? No bywało tu paru trolli ale Ty jesteś niepodobna do żadnego więc
    > chyba nie.

    To, że nie kojarzysz grupowiczów stale biorących udział w dyskusjach, nie
    oznacza, że automatycznie stają się trollami.

    > Gdzie napisałam, że ma mi ktoś zapłacić ZA PORADY?

    "Chcesz prywatnych konsultacji - zleć mi prowadzenie swoich ksiąg i zapłać".

    Z całego serca przepraszam Jaśnie Panią Księgową, że zrozumiałam to tak, jak
    zrozumiałam, a nie tak, jak powinnam była zrozumieć. Wiem już, że na pewno
    się myliłam, bo Ty miałaś na myśli coś zupełnie innego.
    Przepraszam także za to, że nadepnęłam Ci na odcisk. A nadepnęłam na pewno.
    W przeciwnym razie nie wylewałabyś tyle niepotrzebnego jadu w sytuacji, gdy
    jest to absolutnie zbędne.
    Ochłoń choć trochę, bo furia nie pomaga w dyskusjach, a zdarza Ci się to
    ostatnio za często i co gorsza bez powodu.
    EOT i żegnam.

    --
    Nixe
    [gdybyś przypadkiem chciała czepiać się, że "porady" to nie "konsultacje",

  • 9. Data: 2006-06-02 16:08:37
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Nixe <n...@f...peel> wrote:
    > "Chcesz prywatnych konsultacji - zleć mi prowadzenie swoich ksiąg i zapłać".

    Czyli ma zapłacić za prowadzenie ksiąg, wtedy będzie odpowiadać na pytania
    związane z prowadzeniem ksiąg. To nie jest to samo, co doradztwo podatkowe.

    > [gdybyś przypadkiem chciała czepiać się, że "porady" to nie "konsultacje",
    > to daruj sobie]

    Ale wiesz, że w prawie jedno słówko ("lub czasopisma") może wszystko zmienić? :)

    p.

  • 10. Data: 2006-06-02 17:20:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Nixe,

    Friday, June 2, 2006, 5:54:31 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > zrozumiałam, a nie tak, jak powinnam była zrozumieć. Wiem już, że na pewno
    > się myliłam, bo Ty miałaś na myśli coś zupełnie innego.

    Na pewno sie myliłaś. Prowadzenie ksiąg a doradztwo podatkowe to dwie
    różne sprawy, różniące się m.in. wymaganymi uprawnieniami.

    [...]

    Zjadliwości wykasowałem. Szanuj Maddy, bo wniosła ona na grupę dużo
    dobrego. W odróżnieniu od wielu innych, jadowitych pisaczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl