  • Data: 2007-11-24 22:43:24
    Temat: Re: Aport a VAT (info, RP)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Nov 2007, t...@o...pl wrote:

    > Dla mnie art. 91 uptu to jest koszmar z ulicy wiązów,

    Dobra, streszczam: zbycia ST się *nie* dolicza do proporcji,
    za wyjątkiem uwzględnienia opodatkowania lub jego braku
    wobec *tego* (zbywanego) środka trwałego.
    Inaczej: to czy zbycie jest opodatkowane czy nie wpływa
    na to, czy trzeba korygować odliczenie VAT dla *tego*
    środka, nie wpływa jednak na "proporcję ogólną".

    > Ten sąd to taki wysoki jak były premier :)

    Tak czy siak podatnikowi od tego do śmiechu się nie robi!

    pzdr, Gotfryd