    From: "Greg" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Artykul w GP - pytanie o wynajem
    Date: Wed, 11 Jan 2006 20:32:21 +0100

    Użytkownik "Aicha" <m...@p...strone> napisał w wiadomości
    news:dq2jlh$5jc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzięki bardzo! Niestety wynajem nie jest moją działalnością.

    Z artykułu nie wynika jasno czy wyrażenie "w wynajmowanym pomieszczeniu"
    dotyczy pomieszczenia wynajmowanego przez wynajmującego czy wynajmowego
    najemcy (w Polsce to dość duży problem językowy).
    Ja odczytałem go od drugiej strony, tzn. tak jakby dotyczył przedsiębiorcy
    wynajmującego pomieszczenie na cele DG.
    Niezależnie jednak od przesłania, treść artykułu będzie prawdziwa i w jednej
    i w drugiej sytuacji.
    Chyba że ktoś ma inne zdanie na ten temat.