    From: "Jacek" <p...@c...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Auto ciężarowe czy nie ??
    Date: Thu, 30 Oct 2003 21:47:49 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@81.15.148.2

    Nieustraszony(a) niczym maki napisał(a):
    > Witam
    > Mam problem Urząd skarbowy zakwestionował moje odliczenia VAT za benzyne
    > uwazając ze nie posiadam samochodu ciezorowego ktore ma w dow
    > rejestracyjnym napisane ze jest ciezarowe, ma tzw "kratke" jedak w US
    > doczepili sie do tego ze auto waży 425 kg i w/g nich nie jest ono autam
    > ciezarowym uwazajac za auto cież jest od 450 kg , czy US ma racje mimo
    > tego ze mam w Dow.Rej ze jest to auto cieżarowe ??
    > z gory thx

    Jakie masz auto? Jakieś po bardzo drastycznej diecie odchudzającej.Mówiez że
    waży 425kg? Toz to już anoreksja.
    Posłuchaj dobrze co mówi US,bo jeśli to co Ty piszesz to obu was trza dać na
    doszkolenie.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13