    From: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Auto leasing jak z odliczeniami
    Date: Mon, 19 Oct 2009 13:33:35 +0200

    news:hbftkg$6pt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To sprzeczne, ale zakładam, że jednak laesing
    Leasing

    Chodziło mi o uproszczenie a nie ze 1000 zł i ze 80 rat
    myślałe o 3 latach więc kwota wyższa i mniej rat

    > W momencie zakupu to cały, ale Ty myślisz o leasingu,
    > wiec na dzien dzisiejszy od każdej faktury za czynsz
    Czyli lepsza formą byłby kredyt i zapłata w salonie w całości
    A czy mając np 20.000 Vat do zwrotu a płacąc co miesiąc ok 2500 Vatu to ten
    Vat mi nie przepada tylko co miesiąc będe sobie kompensował z nadwyżką
    wpłaconeo Vatu nawet w kolejnym roku

    > O co chodzi z tym przychodem?
    > Może Ty na rycząłcie jesteś?
    No mam np miesięcznie 10000 przychodzu od tego odliczam koszty i przy okazji
    kwote netto raty leasingowej i dopiero wyliczam od zysku podatek do zapłaty
    (w przypadku leasingu)