    From: "ThE_NaMeLeSs" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
    Date: Sun, 1 Aug 2004 16:03:16 +0200

    Witam!

    > Ostatnio zauważyłem, że różne samochody mają kratki z różną wielkością
    [...]
    > czy ten rozmiar oczka jest jakoś prawnie uregulowany i czy nie dałoby
    > się np. mieć trzech pręcików pionowo i dwóch poziomo ;)

    Byl jak najbardziej uregulowany, tj. wielkosc oczek oraz odleglosc
    kratki od bocznych scian pojazdu i sufitu... Wielkosc oczek jest rozna bo
    przepisy w miedzyczasie sie zmienialy... :-) A pozatym czesc ma siatki nie
    "homologacyjne" a faktycznie zabezpieczajace bagaz - dosc geste oczka z
    przezroczystego albo ciemnego tworzywa czasem pod postacia zwijanej rolety.

    U mnie chodzi o sensownosc wykozystania auta... Peugeot Partner
    podzielony kratka posiada 2 mniej wiecej takie same "przestrzenie ladunkowe"
    po zlozeniu tylnych foteli... Kratka dokladnie psuje zalozenia tego
    pojazdu...

    Pozdrawiam, Darek.