    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Awaria programu księgowego
    Date: Mon, 22 Nov 2004 18:29:28 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Ja jako wdrożeniowiec od min. programów księgowych w takich sytuacjach
    > poświęcam tydzień i odzyskuje bit po bicie. Jak już skończę to wystawiam
    > fakturę na sumę, która przez następne 10 lat pozwoli pamiętać o
    > konieczności
    > robienia kopii zapasowych. To tak "ku pamięci".
    Ja jako wdrożeniowiec informuję najpierw klienta ile go to będzie
    kosztowało.
    Dzięki tej informacji klient dochodzi do wniosku, że te dane wklepie mu
    osoba przyjęta na um. zlecenie czy jakiś staż. Ma zabawy na parę miesięcy
    przeważnie.
    A ja zadowoloengo klienta bo
    a) nie wydał kasy
    b) dał zarobić komuś (ten co klepie to przeważnie rodzina)

    > Spróbuj może zagadać ze znajomym informatykiem, być może da się coś
    > odzyskać.
    Albo wyślij mi dysk to Ci odzyskam. Albo przynajmniej.... będziesz wiedziała
    na ile miesięcy możesz kogoś zatrudnić ;-)

    PawełJ