  • Data: 2005-03-24 10:12:36
    Temat: Re: Badania lekarskie osoby współpracującej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Mar 2005, Rrl wrote:

    >+ Najbardziej to chodzi mi o to, czy ma obowiązek przeprowadzania tych badań,
    >+ czy nie, a jeśli tak, to z jakiego przepisu ten obowiązek wynika.

    IM*H*O - jeśli chodzi o "takie jak dla pracowników" to nie.
    Podkreślam - IM*H*O.
    Czyli w tym kontekście "osoba współpracująca" miałaby taki
    sam "status" jak przesiębiorca: jeśli jakieś "badanie" musi
    robić przedsiębiorca to owa osoba też.

    >+ Co do statusu to się zgadam, tylko że są statusy i statusy. Przepisy
    >+ odnośnie pracownika są ogólnie znane i dość dobrze opisane, a "osoba
    >+ współpracująca" jest traktowana bardziej po macoszemu - to znaczy
    >+ mniej o niej wiadomo. Tak mi się wydaje.

    No, są związku zawodowe, są nawet związki pracodawców - ale
    o związkach osób współpracujących nie słyszałem :) to i pewnie
    brak kogoś coby awantury urządzał :| więc...cisza...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)