  • Data: 2004-07-28 13:07:35
    Temat: Re: Badania okresowe
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1dogr4uvkd4us.dlg@elektro-instal.com...

    > Jeżeli już - OK - ale podnieś o te kwoty pracownikowi dochód.

    Pożyczając na te podwyżki z banku, mafii czy od pracownika ???

    > A w rzeczonym sklepiku, właściciel tego nie uwzględnia? Nie robi
    > kalkulacji, ile zastosować marży by wygenerowany zysk zaspokoił płatności
    > pracodawcy, pensje pracownika i dochód dla samego pracodawcy?

    No to sobie przykładowo policz:
    Czynsz 10 tys, wypłata pracownika 1 tys, daniny państwowe 2tys
    Razem 13 tys
    Dobre (niskie) marże to 5%
    Przy takiej marży musi sprzedać meisięcznie za 260 tys
    Czyli mieć codziennie tysiąc złotych utargu
    I właściciel w tych rachunkach nic z tego oprócz kłoportów nie ma.
    Chciałbyś aby miał marże 50%, wtedy wystarczy sprzedać za 26 tys
    miesięcznie, czyli 100 zł dziennie
    Tyle , że za tą cenę nie sprzeda nic, bo w sklepiku obok bedzie 2 razy
    taniej

    > Jeżeli zarobisz 824 brutto i z tego będziesz musiał utrzymać siebie - nie
    > to jestem ciekaw ile pociągniesz.

    Ciekaw jestem jak długo pociągnie sklepikarz nie zarabiając na wypłatę
    pracowników:-(

    > nie mamy zarobków w przybliżeniu nawet europejskich.

    A teraz się zastanów skąd się wzięły wysokie pensje w krajach UE
    Podpowiem ci: Tanio kupili w Chinach, drogo sprzedali w Polsce.... Kumasz
    ???