  • Data: 2007-06-18 21:38:59
    Temat: Re: Badanie techniczne pojazdu w KUP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jun 2007, Jagna wrote:

    > A jeszcze jedno!
    > a czemu pomijać AC??

    IMHO "nie wolno" - ciekawym, czy posiadacze pojazdów pamietają, że
    w razie braku AC ew. koszty naprawy powypadkowej nie są KUP :)
    Jak na mój gust jedynie NW nie spełnia (nijak) warunków do
    bycia KUP (acz oczywiście wiem że "podobno nikt się nie czepia,
    szczególnie przy zintegrowanym ubezpieczeniu).

    > I tyle.
    > Chyba, ze ktos ma inna inforacje? ;>

    Ja nie ;)

    pzdr, Gotfryd